اخبار ورزقان

اخبار ورزقان
NEWS (((( سامانه پیامکی 50001333334389 ))))
ابزار وب رایگان-ترجمه سایت انگلیسی

 

در پی درج مطلبی در وبلاگهای ورزقان نيوز وطنیم و ستارخان و چند وبلاگ وابسته، به ناچار وادار شدم چون مخاطب ایشان بنده بودم دوباره قلم در دست گرفته خاطر شریف حضرات را به موارد ذیل جلب نمایم.

جوابیه

مقدمه عرایض خود را با سخنان گرانبهای مولایمان علی (ع) در خطبه های 113 و 176 شروع میکنم که میفرمایند:

یاد مرگ از دلهای شما رفته ، آرزوهای فریبنده جای آن را گرفته و دنیا بیش از آخرت شما را تصاحب کرده و متاع زودرس دنیا بیش از متاع جاویدان آخرت در شما نفوذ کرده و دنیا زدگی قیامت را از یادتان برده است. (113)

پس مواظب باشید که اخلاق نیکو را در هم نشکنید و به رفتار ناپسند مبدّل نسازید. (176)

حال بدون مقدمه اضافی میخواهم به اصل مطلب بپردازم تا بند به بند به فرمایشات آقایان جوابی داده باشم.

بند اول – دوستان عزیز بنده مطالبی را از باب نقد و نصیحت به یک برادر دینی که فعلا نماینده بنده و شما در مجلس شورای اسلامی میباشد را بیان کردم و خدا را شاهد میگیرم که مطالب عنوان شده را نه از روی غرض بلکه از روی خیرخواهی و بخاطر پیشرفت منطقه عنوان کرده بودم و نمیدانستم که به مزاج آقایان (چاپلوس) خوش نخواهد آمد و احساس میکردم دوستان با مطالعه مطلب تعاملی در گفته های حقیر داشته باشند که متاسفانه این چنین نشد .

بند دوم – در پاسخ به مطلب عنوان شده در مقدمه خطاب حضرات باید عرض کنم که در گفتار و مطالب بنده هیچ اشاره ای به تعداد یا عنوان افراد شرکت کننده در مراسم هم اندیشی(گزارش عملکرد) نکرده بودم و یا اشاره ای به حضور کارکنان و مسئولین ادارات شهرستان و یا به بردن افراد و دوستانتان از تـبریز نکرده بودم.فقط انتقاد بنده به عنوان دعوت بود که چرا در آن مراسم بنام هم اندیشی گزارش عملکرد انجام گرفت و چرا به مدعیون اجازه داده نشد که دیدگاه ها و نکته نظرات خود را اعلام نمایند. این گفته بنده کجایش اهانت است؟ کجایش چشم بستن به حقایق است؟ و ضمناً دوستان عزیز وسعت مسجد حضرت ابولفضل(ع) ورزقان چقدر است که هزاران نفر در آن جای میگیرند؟؟؟

بند سوم – بالاخره این گردهمایی به هر عنوان انجام گرفت افرادی که در آن مراسم حضور داشتند میتوانند گفته های بنده را تصدیق فرمایند که به غیر از گزارش عملکرد جناب نماینده چیز دیگری در آن مراسم مطرح نگردید حال بفرمایید بنده چه چیزی را دروغ گفتم که شماها را ناراحت و عصبی کرده؟ اگر به غیر این بود بفرمایید تا همگان مطلع شوند.

بند چهارم – اخیراً بنده کپی اسناد و مدارک بزرگراه خواجه – ورزقان - خاروانا – نوردوز را مبنی بر داشتن ردیف بودجه در سال 89 و 90 و همچنین اخذ دستورات لازم از مسئولین جهت مشارکت شرکت صنایع مس در احداث این بزرگراه توسط آقای مهندس عـلیزاده نماینده دوره هشتم را جهت تنویر افکار عمومی در سایت خود(اینجا) قرار دادم که این عمل نیز به مزاج آقایان خوش نیامده و باعث حرف و حدیث پشت سر اینجانب توسط آقایان گردید حال به ایشان عرض میکنم اگر حضرات ادعا و مدارک دیگر دارند بفرمایند ما بیننده و شنونده خوبی هستیم و حوصله شنیدن حقایق را داریم !! !!

بند پنجم – در مورد منطقه آزاد تجاری و الحاق قسمتی از اراضی بخش خاروانا به منطقه آزاد تجاری ارس باید به استحضار دوستان برسانم که طبق تحقیقی که انجام دادم و مدارک آن موجود هست در سالهای 89 و 90 کل مراحل تصویب و مطالعه 1000 هکتار از اراضی روستای کلو به اتمام رسیده بود و مقرر بود حتی یک قطعه از بزرگراه را از مرز نوردوز تا شهر خاروانا توسط سازمان منطقه آزاد ارس و به هزینه ایشان احداث گردد و به علت اینکه اساس کار توسط مهندس عـلیزاده انجام گرفته شده بود متاسفانه در مدت 3 سال گذشته به دست فراموشی سپرده شده و اگر عناد و غرض بعضی افراد نبود تا به حال این امر عملیاتی و شاید به بهره برداری نیز رسیده بود .ضمناً اعضای محترم شورای قبلی شهر خاروانا حتما گفته های بنده را تأیید و تصدیق خواهند نمود چون در جلساتی که به همین منظور در جلفا و تهران تشکیل شده بود همراه مهندس علـیزاده و فرماندار وقت حضور داشتند .

بند ششم – در مورد بازسازی به اطلاع دوستان وبلاگ نویس (تبلیغاتچی) میرسانم که چنانچه تمامی اهالی منطقه مشاهده کردند بعد از ساعات اولیه زلزله، سیل کمک های مردمی از تمامی نقاط ایران اسلامی و جهان علی الخصوص توسط هموطنان آذری زبان به مناطق زلزله زده سرازیر شد که به اذهان همگان شاید بی نظیرترین حرکت کمک رسانی در تاریخ کشور عزیزمان بود صرف نظر از توجهات ویژه مقام معظم رهبری و سفر و بازدید ایشان از منطقه و دستورات ویژه ایشان و توجه ویژه مسئولین دولتی وقت اگر کمک های مردمی به صورت درست هدایت و جذب می شد شاید وضعیت بازسازی منطقه خیلی بهتر از امروزی بود که مشاهده میشود و اما این موضوع هم از یاد همگان مخصوصاً از اهالی منطقه پاک نخواهد شد که حضرات و اربابشان مشغول مچ گیری از مسئولین اجرایی شهرستان بودند. در آن روزهای غم و اندوه که اهالی نیاز به همدلی داشتند آقایان مشغول زیرآب زدن و تسویه حساب با مسئولین اجرایی شهرستان بودند متاسفانه با این عمل شماها، خسارات روحی و روانی زیادی بر مردم و اهالی وارد گردید . خواهشاً به آن روزهای کم تجربتان برگردید و مرور کنید تا برایتان روشن شود که گفته های حقیر تهمت و افترا نیست .

بند هفتم – عملیات احداث سه قطعه از چهارقطعه بزرگراه خواجه ورزقان جلوی دید همگان است. سه قطعه از این پروژه پس از کش و قوس های زیاد بعد از مدت 2 سال شروع و در حال اجراء میباشد و بنده نیز این را کتمان نکرده ام و نمیکنم ولی خدمت دوستان عزیز که در مطلب خود عنوان نموده اند که سرمایه گذار به محض دیدن راه خاروانا از آنجا فرار کرد عرض می نمایم که آیا بهتر نبود جناب آقای دهقان همت به خرج میدادند حداقل یک قطعه از این بزرگراه را از شهر خاروانا به طرف ورزقان شروع میکردند تا مردم دیزمار حساسیت ایشان نسبت به مسائل بخش خاروانا را احساس میکردند و همچنین آن سرمایه گذار شما از آنجا فرار نمیکرد. ضمناً وبلاگهای متعدد همه روزه در مورد بزرگراه مانورهای لازم را انجام میدهند دیگر نیازی به تبلیغ بیشتر و بنر باران کردن شهر نیست . عزیزان این را هم خدمت شما وبلاگ نویسان مخصوص و مطلع برسانم که تا جایی که بنده اطلاع دارم تا کنون نه از بابت تملک اراضی و نه از بابت صورت وضعیت توسط شرکت مس پرداختی انجام نگرفته است. تکرار میکنم از بابت صورت وضعیت و تملک !! !!

بند هشتم – در مورد استقلال و تاسیس مس آذربایجان بنده تحلیل خود را با تحقیق از صاحب نظران و افراد مرتبط بیان نمودم و اکثر افرادی که دستی در معدن سونگون دارند متفق القول با نظر بیان شده بنده موافقند حتی طبق شنیده ها خود جناب آقای دهقان نیز قلباً با این کار موافق نبودند روی چه اصلی زیر استقلال مس آذربایجان رفتند خدا داند ما بی خبریم !! !! ضمناً در آینده خیلی نزدیک روی گفته های من و شما مردم قضاوت خواهند کرد .

بند نهم – آقایان وبلاگ نویس بنده عرض کردم که تصمیم جناب آقای دهقان در کارهایی که به واسطه نمایندگی مجلس توسط ایشان انجام گرفته می شود تاثیر مستقیم نه تنها در زندگی اهالی بلکه در کل کشور را دارد فلذا از ایشان خواهش کردم که نظری به تصمیمات گرفته شده در مدت گذشته نمایندگی خود را بنماید و اشتباهاتی مثل دخالت در مسائل انتخابات شورای شهر ورزقان و روستاها و درگیری با شخص اول اجرایی استان و شهرستان و... را انجام ندهند متاسفانه نمیدانستم که ارشاد و سفارش بنده باعث ناراحتی شماها و ایشان خواهد شد، باعث تعجب است!!ناسلامتی ایشان وکیل و ما موکل هستیم و نسبت به ایشان حق داریم که نقد خود را از اعمال و رفتار ایشان بیان نماییم .

بند دهم – دوستان عالیجناب!! به قول معروف هم ریش و هم قیچی دست شماست از هر کجا میخواهید بزنید. بنده دردهای اصلی منطقه را به آقای نماینده گوشزد کردم چنانچه در این مدت کوتاه این مطلب توسط مخاطبین سایت و نظرات کاربران مورد تایید بوده حال خودتان قضاوت فرمایید وجداناً بنظر شما مشکل اساسی مردم محروم منطقه تبدیل نمایندگی به اداره تامین اجتماعی و یا تاسیس بیمه سلامت بوده است!!؟ آقایان عینک تکبر و غرور را از چشمتان کنار زده و به وضعیت اقتصادی اهالی نگاه کنید آنگاه خواهید فهمید که بنده راستگو هستم یا دروغگو !! !!

بند یازدهم – هیچ احدی منکر وجود تحریم ها علیه کشور عزیزمان نیست ولی این دلیل نمیشود که کلیه پروژه های نیمه تمام به حالت تعطیل صددرصد در آیند !!عزیزان وبلاگ نویس بفرمایید در طول حدود 3 سال گذشته چقدر اعتبار برای سد حاجیلار و سد آغبلاغ – سیه کلان که جزء پروژه های نیمه تمام بوده اند جذب شده؟؟ آیا بهتر نبود که آقای نماینده پیگیر اعتبار لازم برای چنین پروژهایی هم بود؟؟ آیا میدانید با بهره برداری از چنین پروژه هایی مردم مستقیماً از آن بهرمند شده و در وضعیت اقتصادی و معشیت آنها تاثیر مثبت به وجود خواهد آمد؟

بند دوازدهم – چنانچه خود شما در مطلبتان اشاره کردید، ساخت کل 90 کلاس آموزشی بدون استفاده از اعتبارات دولتی بوده و توسط خییرین عزیز احداث شده است که این یکی از برکات و توجهات هموطنان خییر بعد از زلزله بوده و هیچکس نمیتواند منت آن را بر گردن مردم بگذارد.

بند سیزدهم –  جایی که بودن و نبودنت هیچ فرقی ندارد نبودنت را انتخاب کن اینگونه به بودنت احترام گذشته ای. دوستان در مطلب خود اشاره کردند که آقای دهقان به غیر از منطقه به هیچ جا سفر نمی کند !!! و تمام روزهای تعطیل را در منطقه سپری می کنند و از این عمل به عنوان شاهکار ایشان یاد می کنند !!! از آقایان سوالی دارم :
آیا حضور آقای دهقان در منطقه مشکلات اهالی را حل می کند ؟
آیا این حضور به وحدت وهمدلی در بین اهالی کمک می کند ؟
وآیا این حضور میدان را برای جولان یک عدة افراد خاص باز میکند یا نه ؟
بعد از بررسی سولات به برکات این حضور پی خواهید برد  !!!
ضمناً دوستان همیشه از بزرگان و عالمان سفارش شده که انسانها سفر کنند و سفرها موجب بالا رفتن اطلاعات ،بینش ،و باز شدن چشم وگوش انسان شده و به تجربیات آن می افزاید ای کاش ایشان هم هرازگاهی سفر می کردند و پیشرفت ها و طریقه رفتار و زندگی مناطق دیگر را به چشم خود می دیدند تا اینقدر تنگ نظر نباشند !!!

بند چهاردهم – فرمودید بنده هیچ مطلب اصلاحی پیشنهاد نکردم ! ! ! از کلیه عزیزان دعوت مینمایم مطلب قبلی اینجانب تحت عنوان سخنی با نماینده محترم را مطالعه فرمایند آن موقع قضاوت کنید که سخنان بنده اصلاحی بود یا تخریبی !! !!

در کلام آخر با بهره گیری از حکمت 282 حضرت علی (ع) که میفرمایند "میان شما و پند پذیری پرده ای از غرور و خودخواهی وجود دارد" از شما دوستان دعوت و خواهش میکنم به دور از حب و بغض و به دور از چاپلوسی به نماینده و به دور از خودخواهی و غرور به مطالب عرض شده توجه نمایید اگر صلاحتان بود توجه فرمایید اگر خلاف میل شما بود باز هم در خلاف گفته های اینجانب حرکت کنید همانطور که قبلا نیز عرض کردم این مردم هستند که درباره اعمال و رفتار ما قضاوت خواهند کرد. ضمناً اهانت و بد و بیرایی که در مطالبتان نسبت به بنده نثار کردید معرف شخصیت شما است، هیچ انسان با شخصیت با چنین ادبیاتی مطالب خود را بیان نمیکند.

 

برای دانلود این مطلب اینجا را کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

a
ساعت11:47---2 بهمن 1393
زمان تصويب اداراتي كه در دوره ي هفتم حاج آقا الياسي به اتمام رسيده و با تاريخ و شماره هاي مذكور جهت اجراي كار ابلاغ شده است
1- محيط زيست 84/8/14-50259/5701
2- اداره ي بهزيستي 84/9/14-56794-5701
3- اداره ي ثبت اسناد و املاك 84/9/15-56837/5701
4- اداره ي گاز 84/9/15-56867-5701
5- اداره ي منابع طبيعي 84/9/22- 58590/9091
6- اداره ي آب و فاضلاب 84/9/22- 58591-9091
7- اداره ي برق 84/9/27-59681-5701
8- اداره ي هواشناسي 2/1948-84/12/27
10- اداره تامين اجتماعي84/9/15-56825/5701
11- اداره فني و حرفه اي 84/10/28- 82902
12- احداث ساختمان ادره ي كار84/12/27- 2/1948 كه البته اينها نمونه اي از ادارتي هستند كه در دوره ي حاج الياسي در ورزقان داير شده و شروع به كار نموده اند و تعدادي بانك و قرض الحسنه مهرامام رضا و غيره دنيز در دوره ي هفتم در ورزقان افتتاح شده است.


a
ساعت11:45---2 بهمن 1393
زمان تصويب اداراتي كه در دوره ي هفتم حاج آقا الياسي به اتمام رسيده و با تاريخ و شماره هاي مذكور جهت اجراي كار ابلاغ شده است
1- محيط زيست 84/8/14-50259/5701
2- اداره ي بهزيستي 84/9/14-56794-5701
3- اداره ي ثبت اسناد و املاك 84/9/15-56837/5701
4- اداره ي گاز 84/9/15-56867-5701
5- اداره ي منابع طبيعي 84/9/22- 58590/9091
6- اداره ي آب و فاضلاب 84/9/22- 58591-9091
7- اداره ي برق 84/9/27-59681-5701
8- اداره ي هواشناسي 2/1948-84/12/27
10- اداره تامين اجتماعي84/9/15-56825/5701
11- اداره فني و حرفه اي 84/10/28- 82902
12- احداث ساختمان ادره ي كار84/12/27- 2/1948 كه البته اينها نمونه اي از ادارتي هستند كه در دوره ي حاج الياسي در ورزقان داير شده و شروع به كار نموده اند و تعدادي بانك و قرض الحسنه مهرامام رضا و غيره دنيز در دوره ي هفتم در ورزقان افتتاح شده است.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:, توسط آقای کیومرث کاظم پور
تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت خبری ورزقان و روستاها می باشد. | طراحی : پایگاه اطلاع رسانی